oktober 02, 2011

oktober

Ja oktober tycker jag inte om.. Bom har börjat på sitt nya skift vilket innebär jobb från 14:00-23:00.. dessutom tar det honom typ 45 min dit och tillbaka dessutom (eftersom hans moppe är SÄMST). Som just nu är jag typ... Själv! :(

MEN. Ibland undrar man alltså.. Gick in på resdagbokens hemsida (som är lika snabb som vanligt utomlands.. NOT) och då är det en tjej som för två timmar sedan skrivit ett inlägg som heter "Någon "boende" i Thailand Oktober-April?". Hon ska alltså praktisera i Phuket nästan exakt lika lång tid som jag ska bo här och hon vill ha någon att umgås med ibland.. Helt perfekt ju! Bom som är ledig en dag i veckan och Beer som är ledig 2 dagar i månaden.. då kan det vara skönt med någon annan att umgås med ibland... och kunna prata vettigt med... och äta med! Hatar att äta middag själv som idag. Men börjar lära mig i allafall :P

Får se om hon svarar nu bara :P

Inga kommentarer: