februari 22, 2009

beslut

Jag kan verkligen aldrig bestämma mig för någonting.
Först ska jag KÖPA en lägenhet, sen vill jag hyra en och sen nu funderar jag på att skita i alltihopp!

Grejen är att jag bestämde mig för att inte köpa för att jag måste spara pengar till australien. Köper jag en lägenhet kommer jag inte kunna spara så mycket som jag vill... och då inte kunna åka då jag vill. Hyra kostar ju också lite pengar, men inte så mycket. Skulle bli 1500 kr var för mig och Martin. Sen kostar ju all mat också. Hemma är det ju bara maten som kostar.. sen kommer väl pappa hem nu snart och då kanske man inte ens behöver betala för maten längre.
Men skönt endå att ha något "eget" ett tag kanske..
Men ska jag hyra Emmas blir det iaf över sommaren, och då kommer man ju typ iaf vara här hemma ganska ofta. Grilla, bada, softa osv... SVÅRT DET ÄR!

Det enda jag kan bestämma mig om är att jag SKA till Australien våren 2010!
Kan inte ens bestämma mig för en jäkla blogglayout liksom.


Ska nog ta och köra lite lunch nu.

Inga kommentarer: