februari 05, 2009

weekend

september - because I love you


I love it! har haft den på repeat hela eftermiddagen. har även tagit mitt pick och pack och "flyttat" hem från martin. ska försöka vara mer hemma nu. om jag står ut.. kan bli svårt!
men har så dåligt samvete över att jag och tess är där hela tiden. har varit där i flera veckor.

men men, när vicki kommer hem blir det bättre.


har kollat runt lite på lägenheter och jag är riktigt sugen. funderar på att se om jennifers lägenhet blir till salu. ska jag köpa någon ska jag köpa den. så fräsch!
är ju lite osäker på om det verkligen är nödvändigt att köpa en lägenhet.. om jag verkligen behöver det. det kanske är onödigt? men sen igår när jag gick från jobbet slog det mig. om jag skaffar en egen lägenhet kan jag skaffa KATT! DET övertygade mig ;)
dock kan jag inte köpa lika många skor om jag köper lägenhet... får dra ner på maten i sånna fall :P

känns lite jobbigt. siiri fyller år på måndag och ska ut nu på lördag. jag vill verkligen med. men efter alla mina körlektioner har jag bara 3000 kr kvar. det ska räcka i 3 veckor. så blir jäkligt tajt. får se hur jag gör. tråkigt att banga när hon fyller år ju.


idag slutade jag förresten klockan 3. nästan gång jag jobbar är måndag klockan 3. Mohaha! LEDIG :D

1 kommentar:

Steph sa...

ska du flytta när jag ska flytta in??! det går jag INTE med på!!! ;)