februari 06, 2009

körlektion

hade min 5:e körlektion idag. körde långt åt helvete! genom älta och sen kom vi bort mot skogås och nästan farsta typ. gick riktigt bra. förutom att jag råkade få kärringstopp två gånger :P
ena gången va det för jag skulle stanna vid en rondell och glömde lägga i 1:an. då ska jag lägga i 1:an men råkade få i 3:an och fick kärringstop IGEN! Haha sopa :P fast det där räknas bara som 1 gång ;) fick kärringstopp en gång till... men kommer inte ihåg varför. va lite stressad tror jag :P

i början va det okej väder, lite halt men mulet. sen blev det mörkt och det börjar regna OCH bli tung dimma. kul att köra på nynäsvägen då med tusen bilar som alla ska stressa hem från jobbet för att få helg fortare. på saltsjöbadsleden va det sjukt mycket dimma. såg inte ett piss!
men allt gick grymt faktiskt. men blev lite hackigt ibland när jag skulle starta.. efter kärringstoppen va jag rädd för att få det igen och släppte väl kopplingen för fort eller så :P hellre lite hoppigt än kärringstopp :P

han sa att jag kommer bli en sån där elev man minns ;) och att han inte haft en elev på 25 år som varit så här otroligt duktigt efter bara så få lektioner och som aldrig kört förut ;)
Mohaha :D

Nästa lektion - STAN!

Buhuhu! Inte alls livrädd :P

1 kommentar:

Steph sa...

du kommer klara det galant baby!