september 19, 2010

19 september

"I'll sacrifice everything for those I love"

Har funderat lite på att hälsa på Lovisa i Sävsjö innan jag reser iväg. Skönt att komma iväg lite på helgen och göra något annat för en gångs skull ( och träffa Lovisa såklart ;) ) Sen är det ju ganska billigt att åka dit. Men beror ju på vad man jämför med... är ju billigare att flyga till Paris.. (ja jag är beroende.. kollade flygbiljetter igår). Helt stört egentligen hur det kan vara billigare att flyga till Frankrike än att ta tåget till Sävsjö! Men sen är ju boendet lite billigare i Sävsjö så det vann över Paris, för den här gången :)

Har skrivit ut min tatuering nu för i morgon ska jag gå till tatueringsstudion och boka en tid. Hoppas de inte klagar på att den är för liten eller är jobbig att göra osv osv.. och att det finns en tid innan jag åker.

Ikväll är det val dessutom.. får hålla tummarna och hoppas på det bästa!

Inga kommentarer: