september 26, 2010

söndag


Ligger här med sötaste Bailey bus bredvid mig och tittar på film. Nu sover hon men så sjukt söt på den här bilden.. ser ut som en chihuahua :P

Steffie kom precis hem från Sophia's födelsedagsmiddag, dit alla våra vänner var bjudna förutom jag, Vicki och Sandra. Helt plötsligt efter att ha varit vänner i 10 år så duger man tydligen inte längre. Ord räcker inte till för att beskriva hur mycket avsky jag känner. Har inte träffat en falskare människa i hela mitt liv faktiskt. Som sen försöker ljuga en rätt upp i ansiktet också. Patetiskt. Skrattretande nästan. Jaja. Det är ett avslutat kapitel i mitt liv nu. Dax att gå vidare och lämna sådana människor bakom sig.


Dessutom är det bara 31 dagar kvar nu tills jag åker.. Helt sinnessjukt! Börjar få lite resfeber.
Men ska bli sjukt kul att träffa massa nytt folk, äta sjukt god mat, dricka billig öl, festa och bara leva livet. Vore sjukt kul om jag och fransmannen skulle mötas upp i Vietnam också som vi pratat om :P

2 kommentarer:

Revolt sa...

Mmmmhm..............

BAILEY BUUUUUUS! <3 <3 <3

Sanna sa...

Hmm. Där ser man!!!!!!!