januari 02, 2012

Gott nytt år..?

Njae, det nya året kunde inte börjat sämre. 10 minuter in på det nya året står jag, Martin och Peter nere på stranden då jag helt plötsligt börjar må illa och mindre än en minut senare så kräks jag.. Beger mig hemåt och väl hemma kräks jag igen och det fortsatte så i 8 timmar till. Inte så roligt. Trodde inte man kunde kräkas så länge..
Hela dagen igår låg jag bara helt död i sängen fram till 22:00 då jag fick i mig en halv tonfiskburk, kändes dock som jag skulle kräkas efter varje tugga.
Mår idag fortfarande dåligt men fått i mig lite mat iaf.. Typ 6 st satay-spett och lite vattenmelon.. Men mår fortfarande illa. Men men, kan bara bli bättre. Tips: ät inte nyårsmiddag på Andaman Legacy om ni inte vill bli magsjuka! :P


1 kommentar:

Frida sa...

Halloj halloj, gott nytt ar! Bor du I Phuket? Hur kom det sig att du hamnade dar?
Sjalv bor jag I Krabi :)