februari 18, 2012

Medusa

Ikväll blir den en välbehövlig utgång med mina fina vänner! Blir rockbaren Medusa! Är trött på stureplan (även fast jag inte varit där på typ ett halvår) och på medusa får man vara sig själv utan att någon brat dömmer en ;)
Har ca 350 kr på mitt konto så blir att föra mycket.. Men det är värt det! Är tyvärr inget drinkluder som kan ragga drinkar.. Har faktiskt för mycket värdighet för det! :P
På fredag får jag dessutom min första lön..! Dock har jag bara jobbat en helg och en vardag så blir väl max 2000 kr. Men bättre än inget!

Sedan har jag färgat håret idag. Sverige har äntligen börjat med vettiga moussefärger så det är lätt at göra det själv. Har alltid valt mörkbrunt i Thailand.. och jag glömde liksom bort att mörkbrunt i Sverige alltid blir typ svart.. Så mitt hår ser nästan svart ut. Men jag älskar att jag kan markera mina ögonbryn mycket då.. gör så mycket för ansiktet!

Sen kom jag på att jag kanske borde äta något... Tror jag bara ätit några ostskivor idag. Då blir jag full iaf! Men vill inte bli för full så kör nog en frukost... ägg, bacon och stekt potatis till middag!

Nu köööör vi!
(saknar min rödbruna hårfärg!)

Inga kommentarer: