februari 14, 2012

wish you were here

Jag känner att min blogg kommer vara en aning deprimerande den närmsta tiden. Har dessutom inga pengar så kan inte heller hitta på så mycket roliga saker att göra heller.. Vill att det ska bli 25:e mars så jag får min första lön och kan börja leva lite.. få tiden att gå fortare. Måste bara prata med cheferna och se om de är snälla och ger mig lön i förskott (som alla andra heltidare).. annars får jag inte en full lön förrän 24:e april.. Skulle inte kännas alltför kul då jag har 700 kr att leva på.. som dessutom är lånade.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik, dricka mitt vin, äta min choklad och inte alls vara bitter över att vara ensam idag.

1 kommentar:

Frida sa...

Vad jobbar du med?
Jag vet hur det känns att åka till Sverige.. Men det blir bättre med tiden! :)