april 06, 2008

Age Of Empires II

Känner mig som Martin nu. Har suttit och spelat Age Of Empires II i två timmar nu. Är så jäkla kul! Dock sökte jag precis på AOE på google och hittade bilder från spel nr III. Grym grafik! Kanske ska tvinga Martin att ladda ner det också.. :P

Är lite besviken dock, valde att spela som Mayas (något sånt) och de har inte hästar! Katastrof! Hästarna är de bästa krigarna.. orka springa runt och kriga med små soldater som går hur sakta som helst! Nej du! Får ta och vinna denna match och sen välja något bätte folk! Tacka vet jag Vikingarna, de har hästar!

Kanske borde börja fundera på att äta frukost.. eller lunch tom. fast Martin kan ju komma hem snart och ta datorn ifrån mig för att spela sitt töntiga WoW!


Jag var fan bergsäker på att jag började klockan tre i morgon.. men icke.. börjar klockan sju! Jag som hade sätt fram emot en lång skön sovmorgon!
Nu ska jag äta lite rostbiff och fortsätta spela :)

Inga kommentarer: