april 04, 2008

helg!

Idag är jag trötter. Gick och la mig klockan halv tolv igår för att jag skulle orka gå upp klockan sex i morse.. det hjälper ju dock inte så mycket om man inte somnar förrän klockan 3.. halv 4 ändå! Tror det var på grund av att Martin satt uppe och spelade WoW som jag inte kunde somna.. eftersom jag somnade så fort han gick och la sig.


Efter en väldigt effektiv dag på jobbet tog jag tåget till ektorp och hämtade Vicki. Som vanligt missar man tåget tillbaka med nån minut så vi gick runt på forum lite så länge.


På tåget tillbaka satt jag mitt emot.. seriöst.. världens fulaste hund! Mådde seriöst illa av att kolla på den! Usch!

Påminner om denna hund.. inte extremt lika ful men samma ras iaf så ni kan ju tänka er! Svansen såg verkligen ut som en lång stor råttsvans!

Inga kommentarer: