april 15, 2008

planer

Nu är det bestämt att jag flyttar hem till paaaappa vid månadsskiftet maj/juni. Erik ska sälja lägenheten i höst och jag kan lika gärna flytta hem nu. Har i sånna fall 13 000:- i månaden att bränna på precis vad jag vill :P Fatta vad nice!

Ska även börja spara pengar till min och Martins lilla Thailandsresa vi planerar att göra i november (har jag bestämt) :P Aldrig i livet att jag åker dit i december/januari.. tillräckligt med svenskar i november också iofs. Men man vill ju inte ha regnperiod.


Jag har i alla fall planerat 2 veckor i Phuket (och runt om) och 1 vecka i Bangkok! Jag och Sandra va ju i Bangkok i nästa 2 veckor förut.. kändes som hemma nästan. Tyckte jättemycket om Bangkok! Speciellt deras weekend market! Nice :)


Får hoppas det blir av i alla fall :)



Pappa kom ju hem från Thailand i måndags och han hade köpt tavlan som jag ville ha när jag och sandra va där! Sen hade han köpt 2 par thaiboxningsshorts som jag ska ge till Martin. Han sa att han ville ha ett par (han tränar thaiboxning).. men frågan är om han kommer våga använda dom :P Haha. Men han vet inte om att pappa köpte dom så det blir en liten överraskning!



Ååhhhh vad jag vill åka och backpacka i Central- och Sydamerika!

3 kommentarer:

Steph sa...

låter ju inte helt fel :) skulle gärna åka till Thailand, har aldrig varit där.

du borde prata med Lina, hon va ju där...förra året, eller året innan dess. minns inte riktigt.

Sophia sa...

själv vill jag åka till italien eller hawaii. hawaii för att det låter så coolt och för att jag föreställer mig att blue crush är precis som verkligheten, right?

men thailand med martin låter suveränt! vad kommer jag att skriva nu då? just det, vykort! jag vill ha massvis med vykort annars kommer jag att ställa till med en rejäl scen ,)

Anonym sa...

Bkk i en vecka? usch o fy bara massa avgaser jue ;) sj stannar man nere ve phi phi i 6 månader från okt, ses kanske ;)
mvh Andy

photobytnd@bdb
tearsneverdry@hotmail.com @ msn