april 10, 2008

iphone

Enligt massa rycken kommer den nya iPhonen med 3G släppas inom 60 dagar. Hur mycket sanning det ligger i det är ju svårt att säga men i veckan har de tex i Tyskland börjat sälja ut alla "gamla" iPhones för 1000 kr och det finns praktiskt taget inga ipones kvar på marknaden i USA heller. Jag vill verkligen ha en iPhone! Känns lite surt att jag precis köpt en ny mobil bara :P
Dock vet jag inte om de kommer höja priserna eller om den kommer kosta lika mycket som den gamla modellen.

Men det får ju i allafall vänta tills minst löningen i maj. Vid löningen nu i april är jag osäker på vad jag ska investera. Jag vill verkligen köpa mig en bänkdiskmaskin.. finns inget värre än att diska förhand! Men jag vill verkligen ha ett Nintendo Wii!
Dessutom måste jag någongång gå till ungdomsmottagningen och sätta in en p-stav i armen. P-piller är inte riktigt min grej.. är smst på att komma ihåg dom! Gravid vill man ju inte bli direkt heller. Men 1200 kr för en stav i armen känns lite surt... speciellt eftersom den bara kostar ca 60 kr innan man fyller 20! Skulle tänkt på det för 2 år sedan..!

Dax för lunch snart kanske!


Later.

Inga kommentarer: