april 05, 2008

snoris

Kom hem från stan för ett litet tag sedan och har precis ätit lite middag. Nu dricker jag sprite och äter gummibjörnar.. bra där! :P

Skulle inte direkt köpa något i stan men hittade tre små saker. Ett par leggings som är tajta hela vägen ner och går runt under hälarna.. perfekt att ha när man har ankelboots på sig. Hittade även ett par fina solglasögon med röda bågar och en nyckelring. Vicki härmade mig och köpte samma nyckelring:P

Blir nog en lugn kväll idag. Tror Martin ska till stan och dricka öl med Joar så då blir jag ensam hemma. Ska nog ta och se den där tjejfilmen jag lånade från Kim för ett litet tag sen, Just Friends tror jag den hette. Skulle dock vilja ha kvar Martin här så att man kan mysa lite för en gångs skull.. Får se hur det blir sen.

Inga kommentarer: